Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Grygová, Eva ; Ing.Jaroslav Štůla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení dotazníku spokojenosti zákazníků na veterinární klinice TOSA. Teoretická část je věnována problematice marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníků a dotazníku jako nástroji při sběru informací. Praktická část obsahuje seznámení se společností, zpracování dotazníku, analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, které by měli vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Electro World Brno Avion
Zahradník, Tomáš ; Krčmař, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o měření spokojenosti zákazníků navštěvujících prodejnu Electro World v Brně v obchodním centru Avion Shopping park. V první části práce jsou vymezeny hlavní cíle, dílčí cíle a metody k jejich dosažení. V druhé části je zpracována teorie, kterou je nutno ovládat pro pochopení problematiky. V navazující praktické části je vyhotovena analýza současného stavu a následně vytvořen dotazník, jehož výsledky jsou posléze analyzovány. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky vyplývající z dotazníkového šetření a následná doporučení pro zlepšení.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Electro World Brno Avion
Zahradník, Tomáš ; Krčmař, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o měření spokojenosti zákazníků navštěvujících prodejnu Electro World v Brně v obchodním centru Avion Shopping park. V první části práce jsou vymezeny hlavní cíle, dílčí cíle a metody k jejich dosažení. V druhé části je zpracována teorie, kterou je nutno ovládat pro pochopení problematiky. V navazující praktické části je vyhotovena analýza současného stavu a následně vytvořen dotazník, jehož výsledky jsou posléze analyzovány. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky vyplývající z dotazníkového šetření a následná doporučení pro zlepšení.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Grygová, Eva ; Ing.Jaroslav Štůla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení dotazníku spokojenosti zákazníků na veterinární klinice TOSA. Teoretická část je věnována problematice marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníků a dotazníku jako nástroji při sběru informací. Praktická část obsahuje seznámení se společností, zpracování dotazníku, analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, které by měli vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Zeman, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
Francová, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce pojednává o důležitosti měření spokojenosti zákazníků, tedy o jednom z nejdůležitějších faktorů úspěšnosti každého podniku. První kapitola práce je věnována marketingovému průzkumu z teoretického hlediska. Druhá kapitola pojednává o spokojenosti zákazníků. Ve třetí kapitole je rozebrána činnost společnosti AV MEDIA, a.s., ve které proběhly průzkumy spokojenosti zákazníků. Ty tvoří čtvrtou a pátou kapitolu diplomové práce. V šesté, poslední kapitole, se práce věnuje metodám měření, které společnost k jednotlivým průzkumům využila. Dochází ke kritickému zhodnocení obou metod a nástinu možných aktivit, které by do budoucna společnosti mohly pomoci k efektivnějšímu měření spokojenosti klientů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.